Jesi li baš ti naš/a

novi kolega VODITELJ/ICA UREDA?

About Images

Vjerojatno jesi, ako

  • solidno govoriš i pišeš engleski
  • smatraš se informatički pismenom osobom i nemaš problem s učenjem korištenja novog softvera
  • u Excelu znaš filtrirati podatke, napisati formulu za sumiranje ili prosjek
  • možeš zadatke samostalno izgurati do kraja
  • smatraš se ekstrovertnom osobom i nije ti problem komunicirati telefonom i mailom s nepoznatim osobama
  • nemaš alergiju na mačju dlaku (imamo jednog četveronožnog kolegu u uredu)
  • aktivno voziš automobil
  • imaš prethodno iskustvo u administraciji i/ili računovodstvu - ovo nije uvjet, ali će svakako biti prednost

VAŽNO: molimo te da prije prijave dobro razmisliš jesi li pravi kandidat/kinja koji ispunjava sve ove uvjete - zaista tražimo "fletnog" člana ekipe s natprosječnim osjećajem za detalje, koji ne zahtijeva mikro menadžment tj. detaljne upute, koji može sam/a napraviti svoj dnevni raspored i zna samostalno prepoznati prioritete u dnevnom poslovanju, koja nema nikakav problem s usmenom komunikacijom s klijentima, koja će sama voditi brigu o rokovima i koja će se moći snaći u ponekad vrlo raznolikim zadacima unutar istog radnog dana. Voditelj/ica ureda predstavlja duh pokretač našeg ureda i za ovo dinamično radno mjesto trebamo vrlo otvorenu osobu veselog duha koja će raditi zaista odgovorne zadatke i pomagati svima ostalima da svoje zadatke izvršimo točno i na vrijeme.

Što ćeš raditi s nama

  • voditi brigu o kompletnom administrativnom poslovanju tvrtke
  • zaprimati, sortirati, arhivirati, skenirati, kopirati dokumentaciju
  • komunicirati s klijentima - najčešće tražiti/dostavljati dokumentaciju i sl.
  • komunicirati s institucijama - kada nešto zapne, pronaći osobu koja u određenoj instituciji taj problem može riješiti
  • voditi brigu da su na vrijeme naručene potrepštine poput uredskog materijala, kave i napitaka i sl.
  • povremeno otići do klijenata prikupiti dokumentaciju (Bjelovar, Zagreb)
  • predavati razne obrasce i izvještaje online

Što dobivaš zauzvrat:

  • plaću do 5. mjesecu (najčešće prvog ili drugog dana mjeseca)
  • godišnji odmor od 30 dana
  • službeni mobitel uz neograničeno korištenje
  • radno vrijeme po izboru: od 7h, 8h ili 9h ujutro
  • dopunsko zdravstveno osiguranje
  • redovnu isplatu regresa, božićnice i uskrsnice te prigodan poklon za rođendan
  • bonuse (financijske) za posebnu produktivnost
  • početnu neto plaću od 950 eur
  • redovito korigiranje plaće sukladno znanju i doprinosu poslovanju
About Images

Tko smo mi?

Parpar d.o.o. je tvrtka iz Bjelovara s uredom u Pitomači koja pruža usluge računovodstva i inženjeringa. Trenutno smo tim od 8 ljudi i jednog razmaženog mačka, koji radi povećanja posla treba iskusnog voditelja/icu ureda da nam pomogne sve obaviti kvalitetno i na vrijeme.

Nismo formalisti - svi smo u uredu na ti, osobnost nam je puno važnija od, primjerice, formalnog obrazovanja, fleksibilni smo po pitanju gotovo svega unutar radnih i međuljudskih odnosa jer čvrsto vjerujemo da samo oni zaposlenici koji se osjećaju ugodno na svom radnom mjestu, mogu koristiti svoj pravi potencijal i da samo zadovoljan zaposlenik/zaposlenica može zaista doprinijeti uspjehu cijele tvrtke.

Tvoja dob, spol, kao niti pripadnost bilo kakvom obliku manjine/većine nam ne znači ništa niti predstavlja kriterij za zapošljavanje.

Ako se pronalaziš u svemu ovome, javi se kako bismo te mogli pozvati na razgovor i upoznavanje. Molimo samo da imaš na umu da će tijekom prvog susreta tvoja znanja koja navedeš u prijavi biti provjerena, pa bi svakako pomoglo i tebi i nama da prije nego se prijaviš, još jednom detaljno pročitaš uvjete.

Hvala ti!

Pošalji prijavu.

;